Polska pełna innowacji

W mediach społecznościowych, wyszukiwarkach internetowych, platformach zakupowych, popularnych blogach oraz portalach internetowych – jednym słowem w przestrzeni sieci wystartowała kampania na rzecz rozpoznawalności marki Łukasiewicz.

– Chcemy, aby każdy przedsiębiorca w Polsce, który zidentyfikuje potrzebę usprawnień technologicznych, zlecenia prac badawczo-rozwojowych, czy choćby certyfikacji i badania zgodności z normą, pomyślał w pierwszej kolejności o Łukasiewiczu. Jesteśmy nauką pracującą dla biznesu, grupą 4500 naukowców i inżynierów gotowych do podejmowania wyzwań biznesowych. Dzięki unikalnemu systemowi pracy w krótkim czasie korzystając z największej w Polsce bazy wiedzy i kompetencji, tworzymy pomysły na rozwiązanie problemów technologicznych i dostarczamy produkty i usługi. Kampania mówi, że w 15 dni i bezpłatnie pokażemy drogę do rozwoju biznesu i nie jest to obietnica na wyrost. Dlatego mówimy przedsiębiorcom: sprawdźcie nas, sprawdźcie Łukasiewicza – mówi Piotr Dardziński, prezes Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Elementem kampanii będzie także współpraca z Tomaszem Rożkiem, twórcą kanału i serwisu „Nauka. To lubię”. W ramach tej współpracy powstaną 3 artykuły na blogu o celach i misji Łukasiewicza, o wyzwaniach Łukasiewicza oraz case study udanej współpracy.

Zapraszamy do śledzenia kampanii.

Polska pełna innowacji